Kurtki reklamowe dla pracowników – co warto wybrać?

reklamowe kurtki dla pracownikow

Kurtki reklamowe dla pracowników mogą być świetnym sposobem na promocję firmy. W jaki sposób wybrać odpowiednie kurtki firmowe? Zobacz porady!

Kiedy warto zakupić kurtki firmowe?

Kurtki reklamowe, także określane jako kurtki reklamowe albo promocyjne, mogą być kapitalnym sposobem na reklamę firmy, a także pozytywnie wpływają na jej odbiór i wizerunek wśród klientów i kontrahentów.

Dodatkowo mogą być one potraktowane jako upominek firmowy dla ważnych osób, na przykład kluczowych partnerów biznesowych, albo jako nagroda w konkursach.

Kurtki firmowe bardzo dobrze sprawdzają się w przypadku tych firm, które często realizują swoje usługi poza siedzibą, na przykład wybierane są przez firmy transportowe, montażowe, instalacyjne, wykończeniowe, aby wspomnieć o niektórych z nich.

Ze względu na różnorodność fasonów kurtki reklamowe mogą być dopasowane zarówno do potrzeb firm, którym zależy na eleganckim wyglądzie pracowników, jak i wtedy, gdy kluczowym czynnikiem jest komfort i trwałość ubrań podczas pracy.

Jak wybrać odpowiednie kurtki reklamowe dla pracowników?

Przy zakupie odpowiednich kurtek reklamowych warto pamiętać o poniższych kwestiach:

  • Wybierz wysokiej jakości kurtki

Aby kurtki reklamowe wyglądały dobrze i mogły posłużyć na długi czas, warto zdecydować się na te wykonane z trwałego materiału wysokiej jakości. Chociaż będą one związane z wyższym wydatkiem, z pewnością posłużą na dłuższy czas.

  • Zwróć uwagę na wygląd kurtki

Wybierz styl, który jest odpowiedni do funkcji służbowej pracowników, aby dzięki temu uzyskać odpowiedni wizerunek firmy.

  • Sprawdź funkcjonalność kurtek

Dobre kurtki reklamowe powinny charakteryzować się funkcjonalnością, na przykład powinny być wyposażone w praktyczne kieszenie do przechowywania niezbędnych w pracy rzeczy.

  • Wybierz odpowiedni kolor kurtki

Kurtka może mieć neutralny kolor, na przykład czarny, szary albo granatowy, ale również może mieć ona barwę nawiązującą do kolorystyki firmy, dzięki czemu jest ona lepiej rozpoznawalna w otoczeniu.

  • Dobierz personalizację

Aby kurtka dobrze spełniała swoje funkcje reklamowe, w widocznym miejscu powinna być wyposażona w logo lub w inne nadruki lub hafty ze znakowaniem. Warto dobrać je tak, aby uzupełniały kolorystykę kurtki oraz były dobrze widoczne. Najczęściej niewielkie logo umieszcza się na piersi, ale również można zdecydować się na wykonanie go na plecach czy rękawach kurki.

Warto także wziąć pod uwagę skorzystanie z personalizacji, takiej jak nazwisk i imion pracowników lub logo działu, aby kurtki były zindywidualizowane.

Dodaj komentarz