Czym są opakowania SRP?

opakowania srp

Rosnąca potrzeba zadbania o środowisko sprawia, że coraz więcej firm chce być postrzegana jako firma eko. Ekologicznych rozwiązań jest dużo. Jednym z przykładów takiego rozwiązania są opakowania SRP. Czym one są i dlaczego warto na nie stawiać?

Czym są opakowania SRP?

Opakowanie gotowe na półkę, czyli SRP to opakowanie zbiorcze, w którym można przechowywać dane produkty. Najczęściej zawiera logo marki oraz charakterystyczne dla niej elementy. Pozwala wyróżnić towar na półce. Opakowania SRP w Krakowie są nie tylko opakowanie zabezpieczającym towar, ale również w ciągu kilku sekund można z nich stworzyć opakowania ekspozycyjne. SRP stosowane są przeważnie do opakowywania towarów szybko rotujących. 

Dlaczego warto wybierać opakowania SRP?

Opakowania SRP mają wiele zalet i cieszą się dużym zaufaniem producentów, którym zależy na wyeksponowaniu ich towarów. Opakowania tego typu są łatwe do identyfikacji. Pozwalają na kreowanie marki i szybko zapadają klientom w pamięć. Opakowanie SRP jest rozszerzeniem opakowania pierwotnego i zawiera logo, kolory, czcionki takie same, jak na opakowaniu towaru. Opakowania tekturowe na wymiar w Krakowie wspomagają dostępność towarów na półce. Nie wymaga dużych  zabiegów przygotowawczych, więc personel sklepowy może szybko zastąpić tego typu opakowania na półce sklepowej.

Srp jest łatwy do otworzenia, w zasadzie nie wymaga użycia narzędzi, które mogłyby wyrządzić krzywdę u obsługi sklepów. Wystarczy kilka ruchów, by otworzyć opakowanie i ustawić go na półce. Opakowania tego typu ułatwiają zakupy. Dzięki kolorowym napisom i kolorowym czcionkom, opakowania te przyciągają wzrok i zapadają w pamięć klienta. Zapewniają widoczność i elegancką prezencję opakowań, co sprawia, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że kupujący sięgnie po dany towar.

Reklama ma różne formy. Kolorowe opakowanie, które zawiera logo i hasła przewodnie marki to jeden z lepszych sposobów wyróżniania się wśród innych towarów. Zapewnia wysoką rozpoznawalność marki, przyciąga wzrok i tym samym wpływa na decyzje zakupowe klientów. 

Dodaj komentarz